Płatności
Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługii Klienta pod adresem www.mmnet.com.pl.
Wpłat można dokonywać także biurze MMnet czynnym od Pn-Pt w godzinach 9 – 16 Sobota od 9 – 13 w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA).
Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.
Okresem rozliczeniowym w MMnet jest jeden miesiąc kalendarzowy.
Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.
Terminem płatności za usługi internetowe firmy MMnet jest 14 każdego miesiąca. Jednoczesne proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.
Nr Klienta znajduje się na każdej fakturze, w lewym dolnym rogu.
Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.
Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.
Potwierdzenie zapłaty należy przesłać na nr faksu 22 203-46-55 .
Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@mmnet.com.pl
W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na nr faksu MMNet
W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na nr faksu MMNet.
22 203-46-55
Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi.
Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku.
W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.
Tak.
Trzeba jednak pamiętać, że w miejscu oznaczonym „Tytuł” należy wpisać:
– imię i nazwisko Abonenta (za którego dokonujemy platności),
– adres Abonenta (za którego dokonujemy platności),
– ID Abonenta (za którego dokonujemy platności),
Informacje techniczne
Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link lub wpisać www.mmnet.com.pl/speedmini/ w przeglądarkę internetową. Po wyświetleniu się okienka kliknąć start. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze.
Standardowa umowa Internetowa przewiduje podłączenie do sieci jednego komputera. Aby móc korzystać z większej liczby komputerów należy zamówić usługę Bezprzewodowej Sieci Multimedialnej (BSM). Usługa ta umożliwia nie tylko rozdzielenie sygnału (maksymalnie na 10 komputerów), ale również przesył sygnału w obrębie mieszkania drogą bezprzewodową, dzięki technologii WiFi.
Jest to korzystne zwłaszcza wtedy, gdy korzystamy z komputera przenośnego. Usługę można aktywować w Biurze Obsługi Klienta pod numerem 14 692-64-77.
Adres IP w firmie MMnet jest przydzielany dynamicznie. Isnieje możliwośc wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Adres w firmie MMnet przydzielany jest po adresie MAC karty. Dlatego, też wymiana karty lub płyty głównej komputera w której znajduje się karta sieciowa spowoduje brak autoryzacji usługi. W celu uzyskania ponownej autoryzacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Nie. Upload i download wygląda następująco dla danych prędkości:
Taryfa 1536/512 → 1536/512 kbps 1,5 Mb
Taryfa 3072/512 → 3072/512 kbps 3,0 Mb
Taryfa 6144/758 → 6144/758 kbps 6,0 Mb
Taryfa 12288/1024 → 12288/1024 kbps 12,0 Mb
Taryfa 20480/1536 → 20480/1536 kbps 20,0 Mb
Reklamacje
poradnikPoniżej przedstawiamy przewodnik dotyczący reklamacji w MMnet – są to Twoje prawa i nasze obowiązki. Liczymy, że informacje te pomogą Ci przejść przez proces reklamacyjny w MMnet. Kliknij tu
|
Nasza siedziba |
---|
|
Kontakt |
---|
|
Pracujemy |
---|
|
Napisz do nas |
---|