Telefonia komórkowa2022-05-23T21:41:37+02:00

Pakiety GŁOS + SMS + MMS + LTE

Zamów usługę
Zamów usługę

Mini

17,50 zł / mies.

Wybieram

Rozmowy
bez limitu

SMS/MMS
0,19 zł/0,29 zł

10 GB Internetu
(2,84 GB w UE)

Standard

24,90 zł / mies.

Wybieram

Rozmowy
bez limitu

SMS/MMS
Bez limitu

20 GB Internetu
(4,26 GB w UE)

Optima

31,00 zł / mies.

Wybieram

Rozmowy
bez limitu

SMS/MMS
Bez limitu

30 GB Internetu
(4,97 GB w UE)

Ultra

39,99 zł / mies.

Wybieram

Rozmowy
bez limitu

SMS/MMS
Bez limitu

60 GB Internetu
(6,40 GB w UE)

SPRAWDŹ ZASIĘG SIECI

Pakiety – tylko Internet krajowy

LTE OPTIMA

21,90 zł / mies.

Wybieram

Rozmowy
Brak

SMS/MMS
Brak

15 GB
Internetu

LTE ULTRA

44,90 zł / mies.

Wybieram

Rozmowy
Brak

SMS/MMS
Brak

100 GB Internetu
(+ noc 200 GB)

ZYXEL-LTE 3202 to wydajny i kompaktowy router oferujący wygodę korzystania z Internetu bezprzewodowego. Idealnie współpracujący z kartami SIM JAMBOX mobile. Przy taryfach Tylko Internet Krajowy można stworzyć szybką i bezpieczną domową sieć WiFi opartą o usługi JAMBOX mobile.

Najczęściej zadawane pytania

Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?2020-02-21T13:34:21+01:00

Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX go! – sekcja Limity i blokady.

Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS.2020-02-21T13:34:39+01:00

Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).

Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.
Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.

Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN).

Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS.2020-02-21T13:34:43+01:00

W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.
SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.
Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.

Jak zamówić?

Online
Sprawdź swój adres na naszej stronie w zakładce Zasięg, Wybierz interesującą Cię usługę i złoż zamówienie online.
Telefonicznie
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
pod numerem 14 692 64 77
W Biurze Obsługi Klienta
Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta mieszczącego się: Pogórska Wola 172K, 33-152 Pogórska Wola
Przez Chat
Możesz w szybki i prosty sposób zamówić usługę lub dowiedzieć się informacji na temat naszej oferty.

Nasza siedziba
Pogórska Wola 172K

Kontakt
14 692 64 77

Pracujemy
Po-Pt 09:00 – 16:00

Napisz do nas
W gotowości 24h