Częste pytania

Częste pytania2020-03-04T21:59:29+01:00

Płatności

Jak płacić faktury za usługii Mmnet2020-02-21T11:32:14+01:00

Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługii Klienta pod adresem www.mmnet.com.pl.
Wpłat można dokonywać także biurze MMnet czynnym od Pn-Pt  w godzinach 9 – 16 Sobota od 9 – 13 w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA).
Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.

Jaki jest okres rozliczeniowy obowiązujący w Mmnet?2020-02-21T11:32:01+01:00

Okresem rozliczeniowym w MMnet jest jeden miesiąc kalendarzowy.

Czy abonament naliczany jest z góry czy z dołu ?2020-02-21T11:31:37+01:00

Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.

Jaki jest termin płatności za usługi Internetowe MMnet ?2020-02-21T11:31:20+01:00

Terminem płatności za usługi internetowe firmy MMnet jest 14 każdego miesiąca. Jednoczesne proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.

Czy firma MMnet wysyła FV swoim klientom ?2020-02-21T11:30:56+01:00
Gdzie na FV znajduje się numer Klienta ?2020-02-21T11:30:47+01:00

Nr Klienta znajduje się na każdej fakturze, w lewym dolnym rogu.

Czy mogę opłacić rachunek z góry za kilka miesięcy ?2020-02-21T11:30:25+01:00

Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.

Po jakim czasie Operator może zawiesić usługi w związku z nieopłaceniem rachunków ?2020-02-21T11:29:38+01:00

Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.

Gdzie mogę przesłać potwierdzenie zapłaty ?2020-02-21T11:29:27+01:00

Potwierdzenie zapłaty należy przesłać na nr faksu  22 203-46-55 .
Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@mmnet.com.pl

Jeżeli usługi zostały zawieszone, w jaki sposób mogę przyspieszyć wznowienie świadczenia sygnału ?2020-02-21T11:29:09+01:00

W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na nr faksu MMNet

Jeżeli usługi zostały zawieszone, w jaki sposób mogę przyspieszyć wznowienie świadczenia sygnału ?2020-02-21T11:28:54+01:00

W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na nr faksu MMNet.
22 203-46-55

Czy są jakieś dodatkowe opłaty bądź odsetki związane z postępowaniem windykacyjnym ?2020-02-21T11:28:26+01:00

Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi.
Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku.
W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.

Czy mogę ze swojego konta opłacić rachunek z MMnet innemu Abonentowi ?2020-02-21T11:28:15+01:00

Tak.

Trzeba jednak pamiętać, że w miejscu oznaczonym „Tytuł” należy wpisać:
– imię i nazwisko Abonenta (za którego dokonujemy platności),
– adres Abonenta (za którego dokonujemy platności),
– ID Abonenta (za którego dokonujemy platności),

Informacje techniczne

Jak sprawdzić prędkość Internetu ?2020-02-21T13:34:46+01:00

Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link lub wpisać www.mmnet.com.pl/speedmini/ w przeglądarkę internetową. Po wyświetleniu się okienka kliknąć start. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze.

Czy mogę korzystać z Internetu na dwóch lub wiecej komputerach ?2020-02-21T13:34:49+01:00

Standardowa umowa Internetowa przewiduje podłączenie do sieci jednego komputera. Aby móc korzystać z większej liczby komputerów należy zamówić usługę Bezprzewodowej Sieci Multimedialnej (BSM). Usługa ta umożliwia nie tylko rozdzielenie sygnału (maksymalnie na 10 komputerów), ale również przesył sygnału w obrębie mieszkania drogą bezprzewodową, dzięki technologii WiFi.
Jest to korzystne zwłaszcza wtedy, gdy korzystamy z komputera przenośnego. Usługę można aktywować w Biurze Obsługi Klienta pod numerem 14 692-64-77.

Czy adres IP jest stały ?2020-02-21T11:33:52+01:00

Adres IP w firmie MMnet jest przydzielany dynamicznie. Isnieje możliwośc wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Wymieniłem kartę sieciowa na inną i nie działa mi internet. Co mam zrobić ?2020-02-21T11:33:34+01:00

Adres w firmie MMnet przydzielany jest po adresie MAC karty. Dlatego, też wymiana karty lub płyty głównej komputera w której znajduje się karta sieciowa spowoduje brak autoryzacji usługi. W celu uzyskania ponownej autoryzacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy łącze w sieci MMnet jest symetryczne ?2020-02-21T11:33:16+01:00

Nie. Upload i download wygląda następująco dla danych prędkości:
Taryfa  1536/512  → 1536/512 kbps                    1,5 Mb
Taryfa  3072/512  → 3072/512 kbps                    3,0 Mb
Taryfa  6144/758  → 6144/758 kbps                    6,0 Mb
Taryfa  12288/1024 → 12288/1024   kbps           12,0 Mb
Taryfa  20480/1536 → 20480/1536 kbps             20,0 Mb

Reklamacje

Jak składać reklamacje ?2020-02-24T11:54:46+01:00

poradnikPoniżej przedstawiamy przewodnik dotyczący reklamacji w MMnet – są to Twoje prawa i nasze obowiązki. Liczymy, że informacje te pomogą Ci przejść przez proces reklamacyjny w MMnet. Kliknij tu

Nasza siedziba
Pogórska Wola 172K

Kontakt
14 692 64 77

Pracujemy
Po-Pt 09:00 – 16:00

Napisz do nas
W gotowości 24h